سرهنگ علی محمدی گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان است.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در حوزه مقابله با جرایم مختلف امر پیشگیری است، افزود: پلیس با به کارگیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود و تعامل گسترده با دیگر ارگان‌ها در کاهش وقوع جرم در جامعه اهتمام ورزیده و اگر همگان به وظایف خود به درستی عمل کنند، قطعا اتفاقات خوبی در کاهش جرائم به ویژسرقت رخ خواهد داد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، اعتیاد و بیکاری را از عوامل اصلی وقوع سرقت برشمرد و ادامه داد: دلیل اکثر جرایم در جامعه اعتیاد است و کاهش اعتیاد می‌تواند در کاهش سایر بزهکاری‌ها موثر واقع شود.

سرهنگ علی محمدی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان در مراقبت از اموال خود دانست و افزود: با رعایت اصول پیشگیری حذف زمینه‌های وقوع جرم برای سارقان امکان پذیر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.