مرحله سوم پویش ایران همدل همزمان با ماه مبارک رمضان در استان قزوین آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و در استان در حال اجراست.

 فرهادی ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل افزود: اقشار مختلف مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ اقدام کنند.

او اضافه کرد: همچنین مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر شهر‌ها و روستا‌های استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، پارسال در رزمایش ایران همدل مردم استان قزوین بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که در قالب غذای گرم، سبد کالا و سایر کمک‌های اهدایی، به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

فرهادی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان پارسال بیش از ۳۱۰ هزار سبد کالا و غذای گرم میان نیازمندان و محرومان توزیع شد که امسال برنامه ریزی شده است تا این رقم را به ۳۱۳ هزار برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.