کشف بیش از ۹ تن روغن نباتی قاچاق در اراک

پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی بیش از ۹ تن روغن نباتی قاچاق در اراک کشف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۹ تن و ۵۴۰ کیلوگرم روغن نباتی نیمه جامد قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک خبرداد.

سرهنگ سپهوند گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از طریق محور‌های مواصلاتی استان به سوی یکی از استان‌های جنوبی کشور با خبر شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

او افزود: با اعلام این خبر و در برنامه ریزی انجام شده، تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در سطح محور‌های مواصلاتی حاضر و با کنترل خودرو‌های عبوری، خودروی مذکور را شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مأموران در بازرسی از این کامیون توقیفی موفق به کشف ۲ هزار و ۱۲۰ حلب روغن نباتی نیمه جامد فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی به وزن ۹ تن و ۵۴۰ کیلوگرم شدند.

او با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده قاچاق ادامه داد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.