مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها و مناسب بودن شرایط استان برای جذب سرمایه گذار، شهرک صنعتی نسبت به پارسال با رشد چشمگیر و روند مثبتی همراه بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیژن کردستانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی با یاری خداوند تا پایان سال ۹۹ رشد چشمگیری داشته است.

او گفت : یعنی در سال ۹۹ نسبت به سال پیشتر، رشد ۶٠ درصدی را تجربه کردیم و ۴٠٠ سرمایه گذار به شهرک‌های صنعتی ورود کردند و حدود ۱۵٠ هکتار زمین صنعتی را واگذار کرده ایم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: به علاوه ۲ سرمایه گذار خارجی هم در شهرک‌ها مستقر هستند، یکی از آن‌ها سرمایه گذار چینی است که در شهرک صنعتی زاگرس مشغول و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته برای تولید کاشی فعالیت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه یک سرمایه گذار دیگر در شهرستان اسلام آباد غرب و در شهرک صنعتی مرصاد استقرار پیدا کرده است، افزود: سرمایه گذاری و فعالیت این سرمایه گذار قرار است تا اوایل تابستان امسال به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: با توجه به تکمیل زیر ساخت‌ها و مناسب بودن شرایط استان کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاری، روند سرمایه گذاری مثبت و قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.