با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۲۲۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از آن‌ها کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه اعضای این باند‌ها قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکت قاچاقچیان را شناسایی و در موقعیت مناسب نسبت به توقیف سه دستگاه خودروی سواری سمند، پژو ۴۰۵ و پراید متعلق به قاچاقچیان اقدام کردند.

او بیان  کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، دو محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این رابطه پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باند‌ها ادامه دارد.

سردار جاویدان از رشد ۳۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین در این مدت انهدام باند‌های قاچاق مواد مخدر ۲۵ درصد و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر ۴۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.