استاندار کرمانشاه بر مبارزه قاطع‌تر با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بر مبارزه قاطع‌تر با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت : خوشبختانه برنامه‌ها و اقدامات بسیار مناسبی در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر در استان وجود دارد، اما باتوجه به حجم و گستردگی کار، باید در جهت استفاده از برنامه‌های نوین و استفاده از تجارب موجود حرکت کنیم.

او گفت : ایران اسلامی یکی از کشور‌های مطرح و دارای برنامه در مبارزه با مواد مخدر در جهان است و همواره در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش شده که با این پدیده به صورت ویژه و قاطع برخورد شود.

او با اشاره به دسیسه‌ها و ترفند‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری بر افکار جوانان افزود: ایران اسلامی با تکیه بر تعالیم اسلامی و اجرای برنامه‌های اثرگذار موفق شده که جلوی بسیاری از قاچاق مواد مخدر در کشور را سد کند و بسیاری از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به فکر جوانان کشور را ناکام بگذارد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از عوامل و دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر در استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه همواره تلاش شده که مبارزه قاطع و گسترده‌ای با پدیده مواد مخدر صورت گیرد که در این مسیر همواره نیازمند برنامه‌های جامع‌تر و جدیدتر برای برخورد با تمام افراد در توزیع و قاچاق مواد مخدر می‌باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.