برگزیدگان نخستین جشنواره استانی مجازی سجود با موضوع آداب بندگی خداوند معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لامرد گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره استانی مجازی سجود با موضوع آداب بندگی خداوند در رشته‌های گرافیک و تصویرسازی، عکاسی و فتومونتاژ و خوشنویسی، بهمن و اسفند ماه پارسال برگزار شد، مشخص شدند.

فاطمه قرایی افزود: در رشته خوشنویسی با گراش خط نستعلیق، کاظم زردشت از نی‌ریز، با گرایش خط ثلث، امیر پژمان از استهبان، با گرایش خط شکسته نستعلیق، مجتبی رحم‌دار از فسا و خط تحریری نیز حمید کوه‌پیما از سپیدان، همچنین در رشته نقاشیخط، یوسف ده‌شیخی از شهرستان لامرد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

او ادامه داد: در رشته گرافیک و تصویرسازی، فاطمه جنتی و زهره دوانی‌زاده از شیراز و در رشته عکاسی نیز حامد راستی از نی‌ریز و محمدرضا طیبی خرمی از صفاشهر هر دو شایسته تقدیر شناخته شدند.

قرایی ضمن قدردانی از تلاش‌های دبیرخانه شورای اقامه نماز استان و هیئت داوران، گفت: از آن جا که همه‌گیری بیماری کرونا، افزایشی شده است، همه پلکان جشنواره را بر بستر مجازی پشت سر گذاشتیم و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز به آدرس آنان فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.