برگزاری انتخابات پرشور در سایه تعامل دستگاه ها

تعامل، همکاری و همفکری اعضای هیئت نظارت و همکاران اجرایی می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مردم از انتخابات لذت ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری ، استاندار در نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان گفت: هر کدام از ما باید وظایفی که قانون به عهده مان گذاشته را به درستی انجام دهیم، اما این وظیفه قانونی، نافی تعامل و همکاری دو حوزه نیست.

او انتخابات را از میوه‌های درخت پرثمر انقلاب اسلامی دانست و گفت: انتخاباتی که هدف اصلی انقلاب و تلاش برای استقرار حکومتی مردمی و نهادینه کردن شایسته سالاری است، طی ۴۲ سال گذشته در نوع خود بی نظیر بوده است.

ملانوری  با تأکید بر این که مؤلفه‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، چهار محور کلیدی در انتخابات است، گفت: وظیفه تأمین سلامت و امنیت به عهده مجریان انتخابات است و مجریان مکلفند زمینه‌های لازم برای حضور نخبگان در عرصه رقابت و مشارکت پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

استاندار با بیان اینکه مجریان انتخابات باید در قانون مداری و رعایت اصل بیطرفی جدی باشند افزود:ما به عنوان تریبون نظام باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم، اما حق نداریم حرکتی انجام دهیم که نشان دهنده حمایت ما از گروه یا فرد خاصی باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار