کارشناس بورس منطقه‌ای همدان از معامله ۱۰۳ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۶۵ سهم بورس منطقه‌ای استان همدان در فرودین ماه امسال خبر داد.

موسوس کارشناس بورس منطقه‌ای همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به مبادله تعداد ۱۰۳ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۶۵ سهم درفروردین ماه امسال از بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: این سهام متعلق به ۲۱۲ شرکت به ارزش ۱,۲۵۰ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۱۶۷ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد وستد شد.

او ادامه داد: ۴۱ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

موسوی اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۶۹ میلیارد و ۴۵۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۵ ریال بوده که نسبت به اسفند ماه پارسال، ۶۸ درصد کاهش داشته است.

این کارشناس ابراز داشت:در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و صنایع چوب خزر کاسپین به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او شاخص کل بورس را در پایان فروردین ماه معادل ۱,۲۱۹,۵۹۰ واحد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به ماه گذشته، ۸۸,۱۱۷ واحد کاهش داشته است همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۲۰۶ واحد کاهش به ۱۷,۷۸۴ واحد رسید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.