عرضه نسخه بتا بازی موبایلی Apex Legends به صورت محدود

نسخه‌ بتای بازی موبایلی Apex Legends به صورت محدود و فعلا برای اندروید عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فون آرنا، شرکت Electronic Arts اخیرا اعلام کرده که دو سال پس از رونمایی رسمی، سرانجام بازی موبایلی Apex Legends به دستگاه‌های اندرویدی راه پیدا می‌کند. این بازی هنوز برای زمان اصلی انتشار آماده نشده است، اما این بازی به بازیکنان کشور‌های منتخب این فرصت را می‌دهد که یکی از بهترین بازی‌های Battle Royale را بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود اجرا کنند.

شرکت EA همراه با پیش پرده جدیدی از بازی برای کامپیوتر‌های شخصی و کنسول، نشان داد که از اواخر این ماه، اولین تست‌های بتای منطقه‌ای برای Apex Legends Mobile در کشور‌های منتخب اجرا می‌شود. برنامه این شرکت از این قرار است که در ابتدا، فقط چند هزار بازیکن در هند و فیلیپین در برنامه بتا پذیرفته می‌شوند، اما در طول سال به کشور‌ های دیگر هم گسترش می‌یابد.

شرکت EA تأیید کرد که اولین آزمایش‌های بسته بتا در هند و فیلیپین فقط در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود. با این حال ، با ادامه آزمایش توسعه دهندگان ، پشتیبانی از iOS نیز انجام خواهد شد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

عرضه نسخه بتا بازی موبایلی Apex Legends

تفاوت های بازی موبایلی Apex Legends با نسخه رایانه و کنسول

کسانی که قبلاً بازی اپکس لجند (Apex Legends) را روی رایانه یا کنسول بازی کرده‌اند باید بدانند که نسخه موبایل از قابلیت کراس بازی برخوردار نیست، زیرا این نسخه مخصوص صفحه‌ های کوچکتر ساخته شده است. اما در مقابل، Apex Legends موبایلی، دقیقاً مانند بازی اصلی، یک بازی رایگان خواهد بود و هرگز شامل موارد پولی نخواهد بود.

طرفداران این ژانر خوشحال خواهند شد که بدانند قادر خواهند بود از طریق Battle Pass قفل پاداش خوبی را باز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار