فرماندار بروجن گفت: چرخش فامیلی و خانوادگی عامل ابتلای بیش از ۷۵ درصد از بیماران کرونایی در این شهرستان عنوان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گفت: در شرایط همه گیری کرونا شرکت در میهمانی و تجمع‌های خانوادگی بسیار خطر آفرین بوده و این در حالی است که چرخش فامیلی و خانوادگی عامل ابتلای بیش از ۷۵ درصد از بیماران بستری عنوان شده است.

او با تأکید بر اینکه گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به صورت کامل تعطیل بوده و تنها صنوف ضروری، انتظامی و امنیتی و مراکز امدادی مجاز به فعالیت و ارائه خدمات هستند افزود: کافی شاپ ها، شیرینی فروشی‌ها و مراکز عرضه بستنی و آبمیوه و... نیز در ایام ماه مبارک رمضان تعطیل بوده و صرفاً بعد از نماز مغرب و عشا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه در شهرستان‌های با وضعیت قرمز برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم فرهنگی و مذهبی، نماز جمعه و جماعت، مراسم شادی و عزا و... ممنوع است، اضافه کرد: در صورت برگزاری اجتماع و تهدید علیه بهداشت عمومی، کلیه عواقب ناشی از برگزاری بر عهده صاحب مراسم خواهد بود.

او ادامه داد: همچنان کلیه اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها، باشگاه ها، ورزشگاه ها، اماکن آموزشی، فرهنگی و... با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

ملکی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و ضرورت کنترل محور‌های مواصلاتی گفت: با استقرار واحد‌های انتظامی، پلیس راه، بسیج و ... در ۳ نقطه از مبادی ورودی شهرستان (میدان نبوت، میدان بسیج، میدان شهید سلیمانی) نسبت به کنترل ورودی‌های شهرستان و دلالت خودرو‌های غیر بومی به خارج از شهرستان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.