دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت بکارگیری نیروی پرستار در قالب قرارداد ۸۹ روزه فراخوان منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: این دانشگاه با توجه به موج چهارم بیماری کووید ۱۹جهت تکمیل کادر پرستاری بخش‌های درگیر با بیماری کرونا از تمامی دارندگان مدرک دانشگاهی رشته پرستاری که دارای گواهی پایان خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از طرح باشند دعوت به همکاری می‌کند.

او افزود: علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ضمن مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.skums.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد اضافه کرد: با ۱۵۰ نفر از داوطلبان بصورت ۸۹ روزه در قالب قانون کار صرفاً جهت خدمت در بخش‌های بیماران کرونایی بیمارستان‌های مراکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد، بیمارستان‌های فارسان، لردگان، بروجن، اردل و ناغان قرارداد منعقد خواهد شد.

او ادامه داد: از این تعداد، ۳۰ نفر در مرکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی، ۴۵ نفر در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد، ۲۰ نفر در بیمارستان فارسان، ۲۵ در بیمارستان لردگان، ۲۰ نفر در بیمارستان بروجن، ۵ نفر در بیمارستان اردل و ۵ نفر در بیمارستان ناغان بکارگیری خواهند شد.

صالحی فرد در ادامه متذکر شد، این بکارگیری هیچگونه رابطه استخدامی بین داوطلب و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ایجاد نخواهد کرد و تمدید یا استمرار خدمت نیرو‌های بکارگیری شده از این طریق طبق نظر و به صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خواهد بود و هیچگونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: داوطلبان ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند و از هرگونه مراجعه حضوری و برقراری تماس با دانشگاه و واحد‌های تابعه جداً خودداری نمایند. بدیهی است پس از بررسی مدارک، جهت انعقاد قرارداد ۸۹ روزه با داوطلبان تماس حاصل خواهد شد.

صالحی فرد گفت: همچنین انعقاد قرارداد ۸۹ روزه بر اساس اولویت ثبت نامی انجام خواهد شد و تا بر طرف شدن نیاز دانشگاه حداکثر در سقف تعداد مندرج در آگهی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار