رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان گفت: سال گذشته با مشارکت خیرین مدرسه ساز ۴۵ پروژه آموزشی احداث و تحویل آموزش و پرورش استان کردستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ابراهیم حسامی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان گفت: سال گذشته در مجموع ۶۵ پروژه آموزشی (مدرسه) از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مشارکت خیرین در دست احداث بود که ۴۵ مورد از این تعداد تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

او با بیان اینکه برای احداث این تعداد پروژ ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شد، گفت: بیشترین تعداد مدارس احداث شده توسط خیرین در شهرستان‌های مریوان، سروآباد، سنندج و سقز بوده است و ۲۰ پروژه باقی مانده نیز هم‌اکنون در دست احداث قرار دارد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر ۲۰ پروژه باقی مانده از سال گذشته ۳۰ پروژه خیرساز دیگر نیز در استان برای سال جاری در دست احداث قرار دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

حسامی بیان کرد:مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی نشان می‌دهد علیرغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد امر مقدس مدرسه سازی از سوی خیرین در استان و کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور تداوم دارد و خیرین تلاش دارند مشکل مدرسه سازی را در سطح استان در چند سال آینده حل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.