نوکیا قصد تولید هدفون‌های بی سیم اقتصادی را دارد

شرکت نوکیا هدفون جدیدی را با قابلیت‌های بیشتر و قیمتی کمتر راه اندازی و راهی بازار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فنلاندی نوکیا با تولید و عرضه تلفن‌های همراه بین مردم شناخته شده است، این شرکت اعلام کرد که هدفون‌های بی سیم جدیدی را به نام Lite Earbuds راه اندازی می‌کند که حداکثر ۶ ساعت زمان استفاده دارند، ولی کیس باتری آن‌ها می‌تواند هدفون‌ها را تا ۵ بار دیگر به طور کامل شارژ کند. این هدفون‌های جدید یک سطح حساس به لمس در خارج برای کنترل پخش موسیقی دارند. کیس باتری این هدفون‌ها ۴۰۰ میلی آمپر ساعت است و در صورت نیاز به شارژ مجدد کیس، می‌توان از کابل USB-C موجود استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های هدفون

نوکیا Lite Earbuds یک هدست TWS است، lite بیشتر از قیمت به طراحی زیبا و جیبی اشاره دارد. این هدفون‌ها گران نیستند و از اواسط آوریل با قیمت ۳۹ یورو در دسترس خواهند بود. ممکن است کاربران فکر کنند که هدفون نوکیا Power Earbuds Lite که ۷۰ یورو قیمت گذاری شده عمر باتری بهتری دارد، اما Lite Earbuds در واقع خیلی بهتر ظاهر شده است. گفته شد، هدفون‌های Power Lite کمی کوچک‌تر است.

به هر حال نوکیا Lite Earbuds دارای یک درایور ۶ میلی متری است که دامنه ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را پوشش می‌دهد. آن‌ها از اتصال بلوتوث ۵.۰ استفاده می‌کنند. این هدفون در سه اندازه‌های S، M و L عرضه می‌شود و کاربران باتوجه به نیازشان هر اندازه‌ای را بخواهند می‌توانند بخرند.

نوکیا هدفون های بی سیم جدیدی را تولید می کند

هدفون جدید Wireless Lite در رنگ‌های Polar Sea و Charcoal به بازار عرضه می‌شود. نوکیا در تلاش است تا هزینه‌های خود را کاهش دهد، زیرا در اواسط ماه مارس اعلام کرد قصد دارد تا ده هزار نفر را تعدیل نیرو کرده و اینکار را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای کاهش هزینه‌ها طی دو سال آینده انجام می‌دهد. اما نوکیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد دقیق کارمندانش به تحولات بازار طی دو سال آینده بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار