نوکیا در حال ساخت مدل ارتقا یافته گوشی Nokia 8.4 5G است

شرکت نوکیا گوشی 8.4 5G را با تراشه Snapdragon 775، و دوربین 108MP Pent ارتقا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازده ماه پس از معرفی نوکیا 8.3 5G و چهار ماه از زمان عرضه مدل ورایزون این گوشی، گفته می‌شود که HMD Global کار تولید یک جانشین را برای عرضه در اواخر سال جاری آغاز کرده است. نوکیا 8.4 5G می‌تواند تنظیمات دوربین Penta را احیا کند. سایت NokiaPowerUser نشان می‌دهد که جایگزین نوکیا 8.3 5G مجهز به تراشه 775 یا  775G خواهد بود که هر دو باید در آینده نزدیک اعلام شوند.

این‌ها همان تراشه‌هایی است که گوگل احتمالا برای پرچمدار Pixel 6 در نظر خواهد گرفت، بنابراین انتظار دارید که نوکیا 8.4 5G یا هرچیزی که HMD Global آن را صدا می‌کند به عنوان یک پرچمدار مقرون به صرفه و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود قرار گیرد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد میزان ذخیره سازی و RAM موجود در بازار وجود ندارد، اما گفته می‌شود که یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری در این گوشی موجود است. که این به خصوص با صفحه نمایش جدید بسیار مفید خواهد بود.

ارائه دوربین جدید توسط نوکیا

گفته شده است که HMD Global در حال توسعه یک پنل 6.5 اینچی Quad-HD + "PureDisplay V4" برای گوشی‌های هوشمند است که ممکن است نرخ تازه سازی 120 هرتز  برای دوربین سلفی را ارائه دهد. با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، نوکیا 8.4 5G باید یک سیستم جدید دوربین Penta را به نمایش بگذارد. این شرکت قبلاً از تنظیمات مشابهی در Nokia 9 PureView استفاده کرده بود، اما منتقدان آن را نادیده گرفتند.

اگرچه این بار انتظار می‌رود این دوربین حول یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. همچنین یک اسکنر فوق العاده گسترده، دوربین ماکرو و یک سنسور عمق وجود دارد. همچنین گفته شده است که برای اطمینان از یک تجربه صوتی عالی، فناوری OZO Audio نیز روی این گوشی برنامه ریزی شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار