نوکیا به زودی از اولین گوشی 5G خود رونمایی می کند

شرکت نوکیا با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود از ساخت اولین گوشی 5G این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نوکیا و اپراتور Verizon با همکاری یکدیگر اولین گوشی هوشمند 5G خود را روانه بازار می‌کنند، اگرچه این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما سازنده گوشی‌های هوشمند فنلاندی ویدئویی در یوتیوب خبر  از رونمایی گوشی نوکیا 8 V 5G UW در ۹ نوامبر داد.

گفتنی است این ویدئو توسط AndroidPolice حذف شد، اما این گوشی در تاریخ ۹ نوامبر به Verizon خواهد آمد؛ که در هفته آینده باید منتظر اعلام قیمت آن باشیم. این نسخه از نوکیا ۸.۳، 5G است که احتمالا از پیکربندی اصلی سخت افزار نسخه 4G خود کپی می‌کند. گوشی نوکیا ۸.۳ 5G یک پرچمدار نیست بلکه یک گوشی هوشمند میان رده با تعداد کمی از ویژگی‌های گوشی‌های بالا رده است. این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی، یک دوربین چهارگانه (۶۴ مگاپیکسل، ۱۲ پیکسل، و دوتای دیگر ۲ مگاپیکسل) در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است.

گوشی نوکیا

برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی Nokia 8.3 5G

در داخل گوشی Nokia 8.3 5G از پردازنده و اسنپ دراگون ۷۶۵ استفاده شده است که با رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و دو نوع حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین این گوشی دارای یک حسگر انگشتی در کنار دکمه روشن، خاموش است و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر با شارژر سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. گوشی هوشمند مدل Verizon احتمالا دارای همه این قابلیت‌ها نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار