کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری در خراسان رضوی افزایش می‌یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری در این استان تداوم دارند و در روز‌های پنجشنبه و جمعه در نواحی شمالی، مرکزی و غربی خراسان رضوی همراه با احتمال آبگرفتگی افزایش می‌یابند.

او افزود: این بارش‌های رگباری همراه با ناپایداری‌های جوی، وزش باد شدید لحظه ای، رعد و برق و ایجاد رواناب رخ می‌دهند.


بیشتر بخوانید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: شب گذشته بارش‌های رگباری و پراکنده در ۶ شهرستان خراسان رضوی رخ داد که بیشترین آن در تربت حیدریه با ۴.۵ میلیمتر ثبت شده است.

اثمری بیان کرد: این بارش‌ها بر اساس اطلاعات رسیده در شهرستان‌های سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، بردسکن و کاشمر رخ داده است.

او با بیان این که میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تغییرات جزئی دارد، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۸۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.