یدالله زندی گفت: نوروز امسال مصرف بنزین در کردستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۲ درصد بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یدالله زندی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و وجود بازارچه‌های خرید کالا و افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: در این مدت، ۲۲ میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد.

او اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در این مدت تمام جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های CNG سطح استان به هموطنان خدمات دادند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: بیشترین میزان مصرف بنزین از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین، مربوط به شهرستان‌های سنندج با هفت میلیون لیتر و مریوان با سه میلیون لیتر بوده است.

زندی افزود: واحد‌های عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بیمای کرونا و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از تمام جایگاه‌های سطح استان، زمینه تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم کردند.

۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.