مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: در روز ششم ۲۲۸ نفر برای رقابت در انتخابات شورا‌های روستا و عشایر استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قهرمانی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: در روز ششم ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و عشایر با استقبال خوب مردم آمار ثبت نامی‌ها به ۲ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.

او افزود: امروز هزار و ۲۲۸ نفر به آمار ثبت نامی‌های عضویت در شورا‌های اسلامی روستا و عشایر افزوده شد.

قهرمانی اظهار کرد: در دوره پنجم عضویت در شورا‌های اسلامی روستا و عشایر هزار و ۷۶ نفر و در دوره‌ چهارم ۷۹۴ نفر ثبت نام کرده بودند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز همزمان با روز ششم ثبت نام در شورا‌های اسلامی روستا و عشایر نسبت به دوره‌های چهارم و پنجم، روند ثبت نامی‌ها رشد خوبی داشته است.

او بیان کرد: از ۲ هزار و ۹۰۲  ثبت نامی عضویت در شورا‌ها، ۲ هزار و  ۷۲۲ نفر، معادل ۹۴ درصد آقا و ۱۸۰ نفر خانم بوده اند.

قهرمانی با اشاره به رشد دو درصدی ثبت نام بانوان در دوره ششم نسبت به دو‌ره های قبل بیان کرد: در این فرصت باقی مانده هر کسی که احساس می‌کند توانایی‌ عضویت در شورا‌ها را دارد نسبت به سایر افراد که از این توانایی برخوردار نیستند، مسئولیت بیشتری برای ثبت نام بر عهده دارد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
بلکه یه امیدی از شما باشد