ویدئویی در فضای مجازی از یک پیرزن منتشر شده که قبلا سرباز جنگ بوده و اکنون به دنبال رانندگی با تانک است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریا کولتاکوا، پیرزنی روس که یکی از رزمندگان جنگ جهانی دوم است، موفق شد تانک T-72B3 را در منطقه بلگورود روسیه براند. سربازان ارتش روسیه یک معبر آموزشی برای تمرین نظامی کلتاکووا ترتیب دادند، جایی که فرمانده لشکر ارابه سوم روسیه، الکسی آوودو، در هدایت تانک به سربازان کمک می‌کند.

کولتاکووا اظهار داشت که در طول جنگ جهانی دوم، برای کمک به مجروحان یک تانک را در خط مقدم جبهه رانده بود، و فکر نمی‌کرد دوباره بتواند در ۹۹ سالگی تانک براند. این سرباز کهنه کار دوست دارد او را «مادربزرگ فولاد» صدا کنند، او تا کنون موفق به ثبت ۱۳ رکورد جدید در زمینه‌های مختلف شده و قصد دارد در آینده نزدیک سه رکورد دیگر را در راندن با تانک بشکند.

گفتنی است؛ کولتاکووا در ۹۳ سالگی برای اولین بار با چتر نجات پرواز کرد و هنگام پرواز با گلایدر پرش‌های هوایی را انجام داد. این مادربزرگ حتی موفق به ثبت رکورد شلیک با سلاح‌های هوایی در یک مدرسه نظامی را نیز در کارنامه خود دارد.


بیشتر بخوانید


ویدئوی راندن تانک توسط این مادربزرگ در فضای مجازی از سمت کاربران با استقبال روبه‌رو شد، در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
ای خدا اینارو شفا نده بزار یکم بخندیم. ( اولین درخواست من در سال ۱۴۰۰!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
از مادربزرگ شنل قرمزی خطرناکتره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
اینو بیارید به جای من بره سربازی!
آخرین اخبار