اجرای طرح هادی در ۱۵۰ روستای لرستان

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: طرح هادی ۱۵۰ روستای بالای۲۰ خانوار استان امسال با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،مسعود رضایی،مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: اکنون در ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور طرح هادی تهیه شده است و تمامی روستا‌های لرستان نیز از این طرح بهره‌مند هستند.

او میانگین اجرای طرح هادی روستایی در کشور و لرستان را به ترتیب ۵۲ و ۵۳ درصد عنوان و اضافه کرد: پارسال طرح هادی در حدود ۱۰۰ روستای لرستان با ۶۲ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد که این موضوع با هماهنگی و هم افزایی بین بنیاد مسکن و دهیاری‌ها شکل گرفت.

رضایی اظهار کرد: همچنین سال گذشته ۸۰ طرح هادی روستایی لرستان با اعتبار چهار میلیارد تومان مورد بازنگری قرار گرفت که این موضوع براساس نیاز روستا‌ها انجام شد.

او گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰ نیز طرح هادی حدود ۱۰۰ روستای لرستان بازنگری می‌شود که استان در این زمینه نیز یک تا ۲ درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

او  ادامه داد: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک هزار و ۹۸۰ روستا در لرستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۵۹ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.