۳ گل دیگر بوستان تعلیم و تربیت پژمرده شدند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پیامی جان باختن سه دانش آموز هم استانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی، پرپر شدن ۲ غنچه و یک گل نوگل نشکفته بوستان تعلیم و تربیت را به دانش آموزان و فرهنگیان استان، معلمان و دانش آموزان دبستان ایثار شهر نیمبلوک و دبیرستان دکتر شریعتی قاین به ویژه پدران داغدار و مادران معزای این دانش آموزان عزیز، تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

فرزند، گل باغ زندگی و جگرگوشه وجود پدر و مادر، امانت‌های ذات اقدس حق تعالی هستند و سفر آخر تقدیری الهی برای همه انسان هاست.
خبر غم انگیز پژمرده شدن ۲ غنچه و یک گل بوستان علم و معرفت، امیررضا و ارسالان سالاری دو پسرعمو و دانش آموزان پایه‌های اول و سوم دبستان ایثار شهر نیمبلوک و سبحان بشارتیان دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان دکتر علی شریعتی شهر قاین، در روز طبیعت، دردی جانکاه بردل همه نشاند.

اینجانب با نهایت اندوه، عروج ناباورانه این عزیزان سفر کرده را به تمام بازماندگان به ویژه والدین محترم ایشان، معلمان و همکلاسی‌هایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر جمیل برای مصیبت دیدگان مسئلت می‌نمایم.

بدون تردید این گل‌های نشکفته یِ پرپر شده، که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نموده اند هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند می‌باشند.

در ایام نوروز امسال، ۶ دانش آموز خراسان جنوبی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: راننده ، تصادف ، دانش آموز ، فوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.