نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با مدیریت مناسب انجام گرفته در کشور از سوی مقام معظم رهبری، راه نفود دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به مناسبت روز جمهوری اسلامی در نشست با جمعی از مدیران گفت: تکنولوژی در سپاه و ارتش به حدی پیشرفت کرده که دشمن فرصتی برای تعرض نمی‌یابد.

او بیان کرد: دشمنان اگر فرصت و جرات می‌یافتند تمام زیرساخت‌های ما را از بین می‌بردند.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر هوشیاری در برابر تبلیغات دشمنان، اظهار کرد: راه حل مشکلات ما آمریکا و اروپا نیست، حمایت از سرمایه گذاران داخلی برای استفاده بهینه در راستای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و تولید است.

آیت الله عاملی افزود: ملت بزرگ ایران تنگنا‌ها و تحریم‌های بزرگی را تحمل و برای حفظ نظام هزینه‌های آرمانی پرداخت کرده است.

او تصریح کرد: دشمن همچنان دست از تبلیغات و جنگ روانی برای ایجاد فشار بر ملت برنداشته و چندین برابر کشور‌های دیگر بر علیه کشور ما فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خواستار مراقبت از رفتار‌ها و ورود اخلاقی به عرصه تبلیغات نامزد‌ها شد.

عاملی نقش مدیریت در توسعه و آبادانی را نقش مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: در انجام وظایف مدیریتی باید فرصت‌ها مغتنم شمرده شده و وجدان کاری و کسب توشه اخروی سرلوحه اعمال باشد.

او مدیریت مناسب را در سرعت بخشی به تحولات اقتصادی و توسعه‌ای با اهمیت دانست و خواستار نقش آفرینی مدیران در جذب سرمایه گذاران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به شعار سالجاری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، از برنامه ریزی برای اجرایی شدن این شعار در تمام حوزه‌های فعالیتی در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

بهروز ندایی افزود: این شعار همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها را در بر می‌گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمام حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در راستای تولید محتواها، پشتیبانی از سرمایه گذاری‌ها و مانع زدایی در زمینه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالجاری نیز برای توسعه و آبادانی کشور و استان تلاش می‌کنند، از حمایت‌ها و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.