رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه جدی به حقوق شهروندی و حفظ شأن و کرامت انسانی مراجعین در دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل جلسه هیات نظارت بر حقوق شهروندی ضمن تشریح اهمیت و مبانی قانونی و شرعی حفظ حقوق شهروندی گفت: توجه جدی به حقوق شهروندی و حفظ شأن و کرامت انسانی مراجعین در دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی از اصول مهم و بنیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او با اشاره به اقدامات ارزشمند دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در رعایت این اصل مهم بیان کرد: هرگونه اقدام و حرکت ناشایست در مواجهه با مراجعین هر چند کم و ناچیز، به هیچ عنوان قابل قبول نیست چرا که حتی یک مورد آن موجب تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد تمامی آن مجموعه می‌گردد و بنابراین همه مسئولان و خدمتگزاران باید مواظب باشند تا کوچکترین نارضایتی در این خصوص اتفاق نیافتد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه و در راستای پیشبرد هر چه بهتر این امور بر لزوم اتخاذ نگاه پیشگیرانه و نظارت بر زیر مجموعه‌ها با رویکرد آموزشی از سوی مسئولان و مدیران تأکید کرد.

تعیین تکلیف وسائط نقلیه اعم از خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های توقیفی و اتخاذ تصمیمات لازم قانونی برای این وسائط و نیز قاعده‌مند کردن توقیف‌ها و تعیین مهلت برای تعیین تکلیف آن از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.