آیت الله سید حسن عاملی و اکبر بهنامجو امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام مشترکی ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن، این روز بزرگ را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بیانیه آمده است: نکوداشت یوم الله۲۲ بهمن که سرآغاز حکومت مجدد صالحان و روز عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است در حقیقت، صیانت از خون‌های پاک هزاران شهید سرافراز و تکریم تلاش‌های ارزنده ایثارگرانی است که در به ثمررسیدن انقلاب و دفاع مقدّس، از جان عزیز خویش گذشتند.

این پیام افزوده است: مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظورجلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، امسال امکان برگزاری حضوری راه‌پیمایی سراسری به عنوان نمودی از استکبارستیزی ملت قهرمان ایران فراهم نیست و از اهالی شریف استان دعوت می‌کنیم به لحاظ شرایط حساس منطقه‌ای، تحریم‌های ظالمانه قدرت‌های استکباری و تهدیدات و تعدی زیاده‌خواهان و درراس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا با رشادت همیشگی و تاریخی‌شان جلوه‌های دشمن‌ستیزی خود را به انحای دیگرخصوصا با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی نمایان کنند.

در این پیام اضافه شده است: مردم با حضور در صحنه همچنان از آرمان‌های والای نظام و انقلاب، صیانت نمایند تا ان‌شاءا... شاهد زمینه‌سازی برای اعتلای افزون‌تر نظام مقدّس جمهوری اسلامی، شتاب بخشیدن هرچه بیش‌تربه روند توسعه کشور و یاس و ناامیدی دشمنان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.