مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت:محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تنها بارش باران در برخی از محور‌های استان کرمانشاه وجود دارد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متوسط تردد بین استانی امروز به یک میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۵۲ وسیله نقلیه بود که با نزدیک شدن به اتمام تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد خودرو‌ها نسبت به هفته گذشته هستیم.

او ادامه داد: تردد بین استانی روز ۱۰ فروردین امسال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۵۲ وسلیه نقلیه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

محرابی نیا تاکید کرد: همچنین درصد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۰ اسفند آغاز و تا کنون ادامه دارد نسبت به نوروز سال گذشته ۸۱ درصد افزایش داشته است.

او یادآور شد: همچنین درصد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح تاکنون نسبت به نوروز ۹۸ هم ۱۷ درصد کاهش داشته است‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: بیشترین تردد بین استانی در روز هم مربوط به ۶ فرودین با ۲ میلیون ۱۵۱ هزار و ۴۳۰ خودرو است.

او  درباره گزارش تردد تجمیعی ورود و خروج استان‌ها از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین امسال هم گفت:طبق بررسی صورت گرفته بیشترین استان دارای تردد نسبت به سال گذشته به ترتیب مربوط به استان های گیلان ۲۰۹ درصد، مازندران ۱۶۹ درصد، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۸ درصد، اردبیل ۱۲۲ درصد، گلستان ۱۰۹ درصد است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تاکید کرد: مجموع تردد در استان‌های تهران و البرز هم ۷ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۲۶۶ وسیله نقلیه است که ۷۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل نشان می دهد.

او درباره وضعیت ترافیک در محور‌های شمالی هم گفت: ترافیک در محور چالوس (شمال به جنوب) محدوده‌های مرزن آباد، مجلار و انارک سنگین است و هم اکنون ترافیک سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک وجود دارد.

او بیان کرد: تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد.

او با بیان اینکه طبق آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۶۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد، افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت گرفته است.

محرابی نیا گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تنها بارش باران در برخی از محور‌های استان کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار