جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه، از واژگونی یک دستگاه سمند در محور کامیاران- برنجان خبر داد که باعث کشته شدن راننده آن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیخسرو دستغیب جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت : پس از واژگونی یک دستگاه سمند در محور کامیاران- برنجان، ماموران به همراه گروه‌های امدادی سریعا در محل حاضر شدند.

او گفت : در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی راننده ۴۴ ساله خودرو مجروح که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه با وجود تلاش پزشکان راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

او افزود: براساس اعلام کارشناسان بی‌احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین دلیل بروز این حادثه مرگبار بوده است

فعالیت باند سه نفره در امر سرقت خودرو

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وصول اخباری مبنی برفعالیت باند سه نفره در امر سرقت خودرو و اوراق کردن آن‌ها درداخل یک دامپروری در خارج از شهر روانسر موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از انجام کاراطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت خودرو شدند که پس از هماهنگی قضائی محل اوراق نمودن خودرو‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار دستگاه خودروی سرقتی، صد‌ها قطعه خودرو شامل درب خودرو، گیربکس، لاستیک و رینگ، انواع آچار چرخ و... کشف شد.

او افزود: در بررسی‌های انجام مشخص شد که سارقین پس از سرقت خودرو‌ها که عمدتا پژو پارس و در استان تهران بوده آن‌ها را به شهرستان روانسر انتقال و در داخل مخفیگاه شناسایی شده اوراق می‌کردند.

جاویدان با اشاره به دستگیری سردسته باند و تحویل به مرجع قضایی، گفت: دستگیری سایر اعضای باند به‌صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

او گفت: یکی از مهمترین علت‌های سرقت خودرو تجهیز نکردن به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و پارک آن در معابر و محل‌های تاریک و کم تردد است که لازم است شهروندان به این نکات توجه داشته باشند .

کشف ۲۰ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز

جانشین فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۰ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

احمد رستمی گفت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی شهر روانسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل نگهداری بیت کویین‌های غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 رستمی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۲۰ دستگاه بیت کویین (استخراج ارز دیجیتال) غیر مجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.