مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فعالیت تمام داروخانه‌های شبانه روزی استان در تعطیلات ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مریم فلاح مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶ داروخانه در بجنورد، ۴ داروخانه در شیروان، ۲ داروخانه در مانه و سملقان، یک داروخانه در فاروج و یک داروخانه در گرمه و جاجرم شبانه روزی هستند.

فلاح  با بیان این که ۶ داروخانه دارای دارو‌های خاص تحت پوشش هستند، گفت: در بجنورد داروخانه هلال احمر، دارو‌های بیماران پیوندی و متابولیک، mscf، داروخانه کلینیک ویژه امام علی (ع) دارو‌های بیماران پیوندی و دارو‌های شیمی درمانی و داروخانه بیمارستان امام رضا (ع) دارو‌های بیماران تالاسمی، فاکتور‌های انعقادی، شیرمصنوعی ویژه و متابولیک (نئوکیت) را تحت پوشش دارد.

او  ادامه داد: داروخانه بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان و داروخانه بیمارستان جوادالائمه (ع) گرمه و جاجرم دارو‌های بیماران تالاسمی، پیوندی و MS و فاکتور‌های انعقادی را تحت پوشش دارد.

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  سپس به داروخانه‌های دارای داروی تحت کنترل ریتالین اشاره کرد و گفت: داروخانه‌های دکتر نیکوزاده، محقر، دکتر جاویدی، دکتر وکیلی، دکتر عبدل آبادی، ایران، ولیعصر و دکتر تفضلی در بجنورد، داروخانه‌های دکتر محمدیان و توتونچی در شیروان، داروخانه دکتر دروکی در مانه و سملقان و داروخانه دکتر فتحی در جاجرم، داروی تحت کنترل ریتالین را دارند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.