مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری کامل باند دوم محور ارتباطی شهرکرد - بن - داران، ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین‌علی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در دولت دوازدهم گفت: ۶ میلیارد تومان برای اجرای باند دوم جاده شهرکرد به بن به داران تخصیص داده شده است.

او تاکید کرد: در سال گذشته برای اجرای باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شد که از این مبلغ تاکنون ۶ میلیارد تومان برابر ۲۸.۲۳ درصد تخصیص پیدا کرد.

مقصودی افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


بیشتر بخوانید


مقصودی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰ کیلومتر بسترسازی، هشت کیلومتر خاک‌ریزی، اجرای پنج کیلومتر لایه اساس و اجرای ۲ کیلومتر آسفالت در باند دوم این جاده انجام شد.

او یادآور شد: تاکنون ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران به بهره‌برداری رسیده، ۱۳ کیلومتر در دست اجراست و ۲۰ کیلومتر از این جاده در محدوده چهارمحال و بختیاری باقی‌مانده است.

مقصودی اظهار داشت: پیمانکار این جاده هم‌اکنون ۲ میلیارد ۵۰۰ تومان بابت اجرای تعهدات خود در ساخت باند دوم محور ارتباطی شهرکرد به بن به داران طلب دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.