صابری گفت: اورژانس هوایی در کرمان، طی ۵ روز امسال به منظور ارائه خدمات درمانی ۳ بار به پرواز در آمد و ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۵ روز گذشته از سال جدید تاکنون، ۶ نفر در استان کرمان با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او افزود: این ۶ نفر پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم های فوریت های پزشکی اعزام شده به محل حادثه، طی ۳ پرواز برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. 

 صابری بیان داشت: در آخرین  پرواز یک خانم ۶۶ ساله امروز پنجشنبه ۵ فروردین ماه برای تکمیل اقدامات درمانی با اورژانس هوایی از راور به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شد. 

او افزود: این بیمار که دارای بیماری زمینه ای بود، دیشب (۴ فروردین ماه) با تلاش‌های یک تیم فوریت‌های پزشکی احیای قلبی ریوی شد و از مرگ حتمی نجات یافت. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: این بیمار بعد از انتقال به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور با پایداری علائم حیاتی امروز به کرمان منتقل شد.

 انتای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.