در جلسه شورای اجرایی هلال‌احمر سیرجان مطرح شد؛

لزوم احداث پایگاه امداد و نجات در جاده سیرجان ـ شهربابک

جلسه شورای اجرایی هلال‌احمر سیرجان با حضور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سیرجان با حضور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و تنی چند از مسئولان شهری برگزار شد.

در این نشست سهراب بهاالدینی معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به افتتاح اورژانس هوایی سیرجان و انجام اولین ماموریت به مرکز استان، گفت: با توجه به شرایط ویژه و موقعیت جغرافیایی شهرستان سیرجان، به دلیل جاده‌های پرتردد، حوادث جاده‌ای و وجود مناطق کوهستانی شهرستان، استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر برای این شهرستان و شهر‌های همجوار بسیار با اهمیت است و برای راه‌اندازی آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او با تاکید بر لزوم استقرار پایگاه امداد و نجات در محور سیرجان ـ شهربابک افزود: مسیر سیرجان ـ شهربابک با تردد بیش از هشت هزار کامیون، بسیار پر ترافیک و حادثه آفرین است و احتمال وقوع سوانح تصادفات جاده‌ای بالا بوده که ضروری است جمعیت هلال‌احمر نسبت به استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

در پایان این مراسم رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از زحمات و حمایت‌های سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در خصوص حمایت از هلال احمر با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.