با توجه به لزوم داشتن دعوت نامه برای ورود به شبکه اجتماعی جدید و پرطرفدار کلاب هاوس، کاربران دست به خرید و فروش دعوتنامه در دیوار زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا یک برنامه جدید به لیست شبکه‌های اجتماعی اضافه شده که در همین مدت نسبتا کم، سر و صدای زیادی به پا کرده و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. هر کاربر برای ورود به این برنامه و فعالیت در آن به یک دعوتنامه نیاز دارد و بدون آن نمی‌تواند وارد فضای کلاب هاوس شود.

/

مبنا و محور فعالیت در شبکه اجتماعی کلاب هاوس فقط به صورت صوتی است و کاربران می‌توانند با ورود به هریک از گروه‌های تشکیل شده، صدای افرادی که در حال صحبت هستند را شنیده یا خود نیز برای آغاز فعالیت صوتی از مدیر گروه کسب اجازه کنند، چرا که این امر تنها با اجازه و اقدام مدیر گروه انجام می‌شود.

چیزی که در روزها و هفته‌های اخیر شاهدش هستیم، کنجکاوی و علاقه بسیاری از کاربران برای حضور در برنامه کلاب هاوس و فعالیت در آن است. نیاز به دعوتنامه برای ورود به این شبکه‌ اجتماعی نوپا باعث شده تا خرید و فروش دعوتنامه آن به یکی از بحث‌های داغ و چالش‌برانگیز تبدیل شود و کاربران برای تهیه آن دست به دامن نرم افزاری چون دیوار شوند به طوری که آگهی‌های بسیار زیادی با همین هدف در دیوار منتشر شده است.

/

خرید و فروش دعوتنامه کلاب هاوس

خرید و فروش دعوتنامه کلاب هاوس در دیوار

خرید و فروش دعوتنامه کلاب هاوس در دیوار

فروش دعوتنامه کلاب هاوس در دیوار

فروش دعوتنامه کلاب هاوس در دیوار

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
باید به حال این ملت افسوس خورد.