رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ساری،گفت: روحیه ایثارگری، مجاهدت و بصیرت کارکنان ناجا ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا صبح امروز با حضور در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان که با حضور سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس همراه بود، حلول سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و میلاد، ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

او همچنین از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت ایام نوروز ۱۴۰۰ قدردانی کرد و گفت: زبان از شکر، ستایش و مدح در مقابل ایثار و از خودگذشتگی کارکنان ناجا قاصر است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا در ایام تعطیلات نوروز به دور از خانواده و در زمانی که همه مشغول دید وبازدید و سفر هستند در حال خدمات رسانی به هموطنان و مردم شریف ایران هستند، افزود: این همه مجاهدت و ایثار ستودنی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بی شک تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر شما عزیزان و این حرکت جهادی و جمعی قابل قبول انتظامی موجبات رضایتمندی و خرسندی نایب امام زمان (عج) را فراهم کرده است.

حجت الاسلام ادیانی انقلاب اسلامی را عهدی بین امام و رهبری، رهبری با مردم و امام با مردم دانست و افزود: یگانه راه جلب نظر حضرت، ولی عصر (عج) و در صدر آن رضایت خداوند متعال، انجام کاری است که نایب حضرت ولی عصر و رهبری از آن راضی باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به مبدا حرکت نیروی انتظامی و ساخت پلیس در تراز انقلاب را استحکام بخشی درونی نیروی انتظامی دانست و افزود: مبدا تحول در ناجا ما و شما هستیم که باید از خودمان شروع کنیم.

ادیانی با بیان اینکه تحول در یک سازمان کار بسیار بزرگ و دشواری است، گفت: این تحول نیازمند اراده همگانی از پایین‌ترین تا بالاترین رده سازمانی است.

او افزود: همواره عوام دنباله رو خواص هستند و شما فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناجا در جامعه خواص و رهبران جامعه هستید و قطعاً بخشی از گفتار، رفتار و کردار ما در افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی در کنار دیگر مولفه‌ها نقش تعیین کننده و سازنده‌ای دارد.

حجت الاسلام ادیانی در پایان با استناد به سخنان گهربار" آیت الله بهجت" که فرمود:"بدانیم من و تو سخنی خواهیم بود که دیگران ما را روایت می‌کنند" گفت: بیاییم در سال جدید با عمق وجود از خداوند تبارک و تعالی بخواهیم، روح تزرع، خشوع، بندگی و حال دعا و مناجات را در ما تقویت کند.

در ابتدای این برنامه سردار"مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان، ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و رئیس پلیس پیشگیری ناجا و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در گزارشی به اقدامات و فعالیت‌های نوروزی پلیس مازندران از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه پرداخت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.