گوشی double-folding سامسونگ امسال عرضه می شود

شرکت سامسونگ ضمن معرفی دو نوع گوشی تاشو، در حال طراحی یک گوشی با قابلیت تاشوندگی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن double-folding است تا به مجموعه خود اضافه کند. طبق خبر‌های منتشر شده، این تلفن با استفاده از دو لولا به سه بخش تقسیم می‌شود که قرار است در اواخر سال جاری رونمایی شود. این تلفن با پیوستن به Galaxy Z Fold و Z Flip، مدل سوم از سری تاشو‌های سامسونگ است که انتظار می‌رود امسال به بازار بیایند.


بیشتر بخوانید


تقلید شرکت‌های دیگر از طراحی سامسونگ

طبق خبر‌های منتشر شده این طرح هنوز در حال کار است، اما کارشناسان می‌گویند که صفحه نمایش آن می‌تواند نسبت استاندارد ۱۶: ۹ یا ۱۸: ۹ را داشته باشد. قبلاً گوشی‌های چندبار تاشو معرفی شده بودند: نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی از دو نقطه تا می‌شد، اما گزارش شده که این شرکت از طرح تاشو Galaxy Fold برای ساخت گوشی خودش الهام گرفته است. گوشی تاشو Mate X2 هواوی نیز از طراحی مشابه سامسونگ استفاده می‌کند؛ بنابراین اگر سامسونگ روی یک طراحی با قابلیت تاشوندگی دوبرابر کار کند، شرکت‌های دیگر هم براساس این طرح گوشی‌های خودشان را تولید می‌کنند.

تلفن double-folding سامسونگ امسال عرضه می شود

آیا کمبود تراشه باعث تاخیر در عرضه می‌شود؟

سامسونگ می‌گوید ممکن است امسال از تولید Galaxy Note جدید چشم پوشی کند، اما دلیل آن دقیقاً روشن نیست و گفته می‌شود عرضه نشدن سری Note برای تولید بهتر گوشی‌های تاشو است. سامسونگ با دادن سه گزینه تاشو برای انتخاب، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا گزینه مناسب خود را با توجه به معیارهایشان انتخاب کنند.

تلفن double-folding سامسونگ امسال عرضه می شود

تلفن double-folding سامسونگ امسال عرضه می شود

  به احتمال زیاد عرضه این گوشی چند منظوره به این بستگی دارد که آیا سامسونگ می‌تواند کمبود تراشه‌هایی را که بر کل صنعت ساخت تلفن همراه تأثیرگذار بوده، پشت سر بگذارد یا خیر. در حال حاضر ساخت تلفن‌های تاشو نسبت به تلفن‌های هوشمند استاندارد دشوارتر است و اگر سامسونگ نتواند تراشه‌های مورد نیاز خود را تامین کند، این موضوع می‌تواند برنامه‌های این شرکت را عقب بیندازد. هنوز هم، شنیدن اینکه سامسونگ روی نوع سوم گوشی‌های تاشو کار می‌کند هیجان انگیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار