رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ تن مرغ منجمد با همکاری ۲۱ عامل توزیع از دیروز در شهر یاسوج آغاز و در دیگر شهرها نیز بزودی توزیع خواهد شد.

حسین پور افزود: قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.

او بیان کرد: نظارت بر عملکرد کشتارگاه طیور و توزیع مرغ کشتار روز با قیمت تنطیم بازار استان در روزهای تعطیل ادامه دارد.

حسین پور عنوان کرد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد و برای تامین بخشی از نیاز مرغ گرم مرکز استان همه واحدهای مرغداری استان ملزم بوده تا تولیدات خود را برای کشتار در اختیار کشتارگاه ‌ها قرار دهند تا پس از کشتار در سطح شبکه، توزیع شود.


او افزود: به منظور نظارت دقیق بر میزان مرغ تحویلی به کشتارگاه، میزان مرغ کشتار شده و همچنین نحوه توزیع مرغ کشتار شده، بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت نظارت لازم را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان صمت گفت: شهروندان هر گونه تخلف کم فروشی،گران فروشی و غیره را با شماره ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

باوجود اینکه بار ها از سوی مسئولان قیمت مرغ کشتار روز ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده اما قیمت مرغ در بازار بالاتر از ۲۷ هزار تومان فروخته می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.