معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه ۲۵۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی استان انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روح الله باقری فرد معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان در گشت های مشترک صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های اجرایی متولی در ۲ نوبت روزانه بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را رصد می کنند.

باقری فرد افزود: هم اکنون کار نظارت و بازرسی از بازارهای استان از سوی ۲۰ تیم در شهرستان های مختلف انجام می شود.

او بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا اصناف غیر ضروری سه شهرستان بویراحمد،گچساران و دهدشت مجاز به فعالیت نیستند.

باقری فرد گفت: به دلیل سیاه شدن وضعیت بیماری ویروس کرونا از روز پانزدهم آبان به مدت ۲ هفته به جز اصناف ضروری شامل خوار و بارها فروشی،میوه و تره بار،نانوایی ها،فروشگاه های توزیع مرغ،ماهی و گوشت بقیه اصناف حق فعالیت ندارند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: ۸۵۷ واحد صنفی استان از سوم اسفند ماه سال۱۳۹۸ تا پایان شهریور امسال به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان پلمب شده اند.

روح الله باقری فرد بیان کرد: در این مدت ۲۶ هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شد.

او گفت: ۵۱۸ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان تا پایان نیمه نخست امسال در استان انجام شده است.

باقری فرد افزود: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.