توزیع مرغ گرم از فردا

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از توزیع مرغ گرم از فردا در استان خبر داد.

بیکس مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به این که کشتارگاه‌های استان دو روز تعطیل بوده اند استان در این چند روز با کمبود مرغ مواجه بوده است.

او افزود: از امروز کشتارگاه‌ها آغاز به کار کرده اند و از فردا مرغ گرم در سراسر استان توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بیکس اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی مشاهده شده که ماشین‌های سواری مرغ گرم را بدون مجوز از استان خارج می‌کنند و به استان‌های همجوار ارسال می‌کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به این که در استان مازاد مصرف مرغ گرم داریم و قیمت مرغ در استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر است به همین علت برخی از سودجویان مرغ را به استان‌های همجوار صادر می‌کنند.

او با اشاره به این که جوجه ریزی از اواسط این هفته آغاز می‌شود ادامه داد: هیچ نگرانی در تأمین مرغ گرم در استان وجود ندارد و ۷۰ درصد مرغ مازاد استان در سیستان بلوچستان توزیع می‌شود.

بیکس بیان کرد: مشکلی در تأمین گوشت مرغ در استان نداریم و از امشب کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: آمادگی داریم علاوه بر تأمین نیاز استان، مرغ مازاد بر نیاز را به سایر استان‌ها نیز ارسال کنیم و در این زمینه جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.