رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات در آخرین روز از سال ۹۹ را ۷ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۷ عملیات انجام شده مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه حصیرآباد در ساعت ۷ و ۷ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با قطع برق و گاز منزل و ایمن سازی با ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری کردند، افزود: منزل مسکونی در ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه در خیابان ۹ شهرک آغاجری به دلیل نشت گاز پیک نیک در حیاط منزل منجر به آتش سوزی شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

قنبری بیان داشت: آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۴ دقیقه به علت نشت گاز آبگرمکن در منطقه کیانپارس خیابان ۱۷ غربی منجر به دودگرفتگی ساختمان مسکونی شد و آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را در کانون مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله فن فشارمثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به تصادف پراید با جدول کنار خیابان ساعت ۲۳ و ۵۵ وقیقه در بلوار نواب صفوی تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و رفع نشت بنزین، خودرو را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

او با بیان کشف جسد درون رودخانه کارون در مسیر روستای کریشان ۲ ادامه داد: آتش نشانان جسد را از داخل رودخانه خارج و به عوامل ۱۱۰ تحویل دادند، ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات امداد و نجات افراد محبوس در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پردیس و ملی راه، ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.