رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی امداد و نجات طی دیروز با فداکاری آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۱۳ عملیات انجام شده در زمینه مهار آتش سوزی و امداد و نجات گفت: گزارش واژگونی مینی بوس هیوندا در مسیر گلستان راس ساعت ۳۹ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه و رفع نشت سوخت خودرو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند، افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت.

قنبری در ادامه به مهار آتش سوزی پراید در ساعت ۴ و ۶ دقیقه در منطقه فرهنگیان با حضور به موقع آتش نشانان، اظهار داشت: اطفای حریق کانکس در ساعت ۵ بامداد در منطقه زیتون کارمندی بین خیابان فاضل و سنگ، مهار آتش سوزی در ساختمان متروکه راس ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه در زیتون کارگری با تلاش آتش نشانان انجام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: واژگونی پژو در ساعت ۸ و۳۰ دقیقه در جاده ساحلی غربی منجر به مصدوم شدن یک سرنشین زن شد و آتش نشانان با ابزار برش و نجات او را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او ادامه داد: منزل مسکونی در ساعت ۱۰ و ۲۹ دقیقه به علت نشت گاز آبگرمکن دچار حریق شد و شعله‌های حریق با شجاعت آتش نشانان و استفاده از لوله‌های آبرسان اطفا شد، همچنین در حادثه نشت گاز اتاق سرایداری ساختمان مسکونی در ساعت ۹ و ۳۷ دقیقه در کیانپارس خیابان ۲ غربی آتش نشانان ساکنان را از محل خارج کردند و ایمن سازی لازم را انجام دادند و سپس با همکاری عوامل ۱۹۴ شرکت گاز، نشتی گاز رفع شد.

قنبری در ادامه با اشاره به اطفای حریق آبگرمکن منزل مسکونی در ساعت ۱۳ و ۶ دقیقه در منازل توانیر با تلاش آتش نشانان گفت: حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳و ۵۰ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۱۰ به علت روشن گذاشتن گاز تک شعله و افتادن البسه روی گاز و حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۴ و ۵۶ دقیقه در کیانپارس خیابان ۹ با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

او در پایان به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه در منطقه کیانشهر اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی پژو ۲۰۶ که به علت نشت بنزین رخ داده بود را مهار کردند، همچنین حریق نیزار در ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه در جاده ساحلی غربی و آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه در اتوبان آیت اله بهبهانی مقابل بهشت آباد بدون اتلاف وقت مهار شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.