رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: وقوع آتش سوزی در انبار مجتمع مسکونی در منطقه کمپلو ناصرخسرو شمالی در ساعت ۲ و ۲۸ دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با امکانات و تجهیزات لازم سریعا به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق انبار را مهار و از پیشروی حریق به واحد‌های مسکونی جلوگیری کردند، افزود: همچنین اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه در خیابان امام شرقی با فداکاری آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: افتادن بالابر ساختمانی بر روی کارگر ساختمانی در ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه در خیابان اصلی عین ۲ بین خیابان ۳ و ۴ کشاند و گروه امداد و نجات آتش نشانان با ابزار نجات کارگر ساختمانی را که مصدوم شده بود، از زیر بالابر خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به مهار آتش سوزی در منزل مسکونی راس ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه در شهرک آغاجری خیابان ولایت اشاره و تصریح کرد: افتادن مواد آتش زا بر روی یونولیت سقف منجر به حریق و دودگرفتگی سقف منزل مسکونی ساعت ۱۷ و ۵۸ دقیقه در کوی ملت خیابان کارون ۴ شد و شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد و از گسترش حریق جلوگیری بعمل آمد.

او ادامه داد: حریق منزل مسکونی در ساعت ۲۱ و ۳۹ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق اتاق خواب در منطقه کمپلو خیابان کاشف با تلاش آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی با استفاده از یک رشته لوله آبرسان مهار شد، ضمن اینکه منزل مسکونی در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه در شهرک برق خیابان ۹ که به علت بی احتیاطی مالک در استفاده از پیک نیک دچار آتش سوزی شده بود با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات از کابین آسانسور در منطقه پادادشهر خیابان ۱۳ غربی و عملیات نجات افراد محبوس در منزل مسکونی در شهرک پیام به علت خرابی قفل درب منزل، ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.