رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان اصفهان منطقه گلستان راس ساعت ۱۲ و یک دقیقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه به علت بی احتیاطی ساکنان و قراردادن ظرف آشپزخانه بر روی اجاق گاز رخ داده بود، افزود: شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با ۲ رشته لوله آبرسان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد، ضمن اینکه آتش در انبار فروشگاه قطعات یدکی راس ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در خیابان سقاخانه نبش مسلم ا که به علت اتصال برق رخ داده بود، سرکوب شد.

قنبری به روشن کردن ترقه دود زا در راه پله مجتمع مسکونی در ساعت ۱۷ در منطقه پردیس اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان دود را از ساختمان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند، همچنین حریق مسکونی در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه در خیابان مطهر کیانپارس به علت بی احتیاطی و قراردادن شمع روشن بر روی کلمن رخ داد که آتش با سرعت عمل آتش نشانان و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار حریق پراید در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در مسیر امانیه که به علت نشت بنزین رخ داده بود، اظهار کرد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات یک کودک ۲ ساله را که به علت خرابی قفل درب در داخل منزل محبوس شده بود، با ابزار تخصصی قفل درب را گشوده و او را نجات دادند و به نگرانی والدین خاتمه داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.