همزمان با ایام پایانی سال جاری ۲۲تیم ثابت و ۳۸تیم سیار راهداری به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده‌ای در جاده‌های سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کردمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در این ایام ۳۸۵نفر از نیرو‌های راهداری با ۱۷۴دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به هم استانی‌های گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

ایوب کرد از تجهیز ۱۴باب راهدارخانه در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال سیستان و بلوچستان خبر داد گفت: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و سهولت در تردد کاربران پروژه‌های در حال اجرای راهداری استان در این ایام تعطیل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری، تاکید کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار