کرد گفت: در ایام نوروز نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طبق روال همه ساله به استناد شیوه نامه ابلاغی به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

ایوب کرد با بیان اینکه ۸۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی در استان به هموطنان دمات ارائه می‌دهند افزود: کاهش سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی سبب شده تا اکنون فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته شود.

او از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول آذرماه سالجاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

او تصریح کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.