مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز نرخ بلیط ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طبق روال همه ساله به استناد شیوه نامه ابلاغی به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

او گفت: کاهش شدید سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی سبب شده تا اکنون فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته شود.

او از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول آذرماه سالجاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک ۸۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی در استان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار