مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی دو منظوره در کیلومتر ۱۸ مسیر زاهدان- میرجاوه با حضور استاندار این استان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و همچنین افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کنند گفت: این مجتمع خدمات رفاهی در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات بانکی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او  تیرپارک، رستوران، سویت اقامتی، مسجد، رستوران و بازارچه عرضه محصولات سنتی، جایگاه سوخت و سی ان جی، استراحتگاه ویژه رانندگان ترانزیتی و تعمیرگاه را از جمله برخی امکانات پیش بینی شده در این مجتمع خدمات رفاهی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از این اداره‌کل جهت راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و اظهارداشت: هم‌اینک ۳۰ مجتمع خدمات رفاهی در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت است و همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هشت مجتمع خدمات رفاهی دیگر با توجه به ضرورت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

او  تصریح کرد: از آنجایی که پایانه مرزی میرجاوه فرصت مطلوبی را برای رونق اقتصادی استان فراهم کرده مقرر شد علاوه بر ۲ مجتمع خدمات رفاهی موجود، چهار مجتمع دیگر نیز در این مسیر ترانزیتی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار