حجت الاسلام آقا مولایی گفت: درحالی سال ۹۹ را به پایان می‌بریم که سالی افتخار آمیز برای صنعت دفاعی کشور و اوج گیری توانمندی‌های نیرو‌های مسلح بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام آقا مولایی ،امام جمعه فهرج با اشاره به بررسی عوامل آشفتگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال ۹۹ گفت: برنامه ریزی‌های مبهم در بازار بورس و سرمایه، اجرای سیاست‌های غلط در بازار ارز و طلا، نظارت ناقص و ناهماهنگ در تنظیم بازار کالا‌های اساسی،  نظارت نکردن بر صادرات و واردات هدفمند، مقابله نکردن با پدیده شوم و مزمن دلالی گری در بازار، گره زدن اقتصاد کشور به برجام و دلبستن به وعده‌های پوچ اروپا و آمریکا از عوامل آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال ۹۹ است.

اواظهارداشت: درحالی سال ۹۹ را به پایان می‌بریم که سالی افتخار آمیز برای صنعت دفاعی کشور و اوج گیری توانمندی‌های نیرو‌های مسلح بود.

امام جمعه فهرج در ادامه افزود: در سال ۹۹ اقتصاد ما تحت تاثیر کرونا، ناهماهنگی ها و تحریم‌ها بود مردم ما همزمان با این سه موضوع مقابله کردند و نجیبانه صبر کردند.

او با اشاره به خسارات وارد آمده در رابطه با تعطیلی کسب و کار ها و محدود سازی به علت کرونا گفت: شاهد مدیریت منفعلانه مسئولان اجرایی خصوصا دستگاه‌های اقتصادی در این زمینه بودیم.

حجت الاسلام آقا مولایی همچنین گفت: در سال ۹۹ در کنار تلخی و رنج آوری کرونا جلوه‌های درخشان و خیره کننده‌ای از اوج عزت و عظمت ملت ایران جلوی چشم جهانیان گشوده شد.

امام جمعه فهرج در ادامه با اشاره تدبیر حکیمانه، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای در رابطه با راه افتادن رزمایش مواسات در جامعه گفت: این رزمایش روح و جان تازه‌ای به جامعه بخشید و افق‌های جدیدی از عرصه‌های همدلی و مواسات را به نمایش گذاشت و در کشور‌های غرب و آمریکا شاهد ضعف مفرد مدیریتی و جلوه‌های ناراحت کننده از حضور هراسان و حرص زده مردم برای دریافت کالا‌های مصرفی بودیم.

امام جمعه فهرج همچنین سال ۹۹ را سال شکست حداکثری آمریکا و استکبار جهانی نامید و گفت: سال ۹۹ سال سرعت گیری زوال آمریکا و ناکام ماندن توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی بود. 

او همچنین با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده گفت: شهید محسن فخری زاده در سال ۹۹ بدست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و سال ۹۹ مدرسه و آموزشگاه عبرت آموزی برای سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

امام جمعه فهرج در ادامه گفت:مردم در سال ۱۴۰۰ باید با همت و بصیرت، دولتی جوان ، حزب اللهی و کارآمدی برای خدمت صادقانه انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار