امام جمعه شهرستان انار عنوان کرد؛

تلاش دشمنان برای منحرف کردن جریان انتخابات

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمنان خیلی حساس شده اند و تمام هم و غم دشمنان این است که جریان انقلابی در انتخابات ایران پیروز نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام چهارم حضرت امام زین العابدین (ع) و حضرت علی اکبر (ع) گفت:امام سجاد(ع) علاوه بر جهاد علمی و فرهنگی، اهتمام ویژه بر بسط و گسترش اخلاق الهی و فرهنگ مناجات با خدا را داشت.

او با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت:بهترین الگو برای جوانان ما حضرت علی اکبر (ع) است و در سال‌های بعد از انقلاب جوانان این کشور بودند که با تأسی و اقتدای به این الگوی متعال، پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، نهضت جهانی مقاومت علیه استکبار، کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های جهادی و حماسه‌های بیادماندنی را به جای گذاشتند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه افزود:در سال ۹۹ ودر شرایط کرونایی در شهرستان انار شاهد حضور جوانان در کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی در سطح شهرستان و مناطق محروم جنوب کشور بودیم.

او تصریح کرد:مهمترین موضوع در خرداد سال ۱۴۰۰، انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است که دشمنان خیلی حساس شده اند و تمام هم و غم دشمنان این است که جریان انقلابی در این انتخابات پیروز نشود.

امام جمعه شهرستان انار گفت:آن‌ها می‌دانند اگر جریان انقلابی سر کار بیاید و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت جوان حزب اللهی مستقر شود اهداف انقلاب محقق و برای غربی‌ها بسیار خطرناک است.

او در ادامه اظهار داشت:دشمنان برنامه‌های مختلفی را برای تخریب و تضعیف و حضور نداشتن مردم در انتخابات در نظر گرفتند.

حجت الاسلام منتظری افزود :با تبریک حلول سال ۱۴۰۰، امیدواریم شاهد رفع گرفتاری‌ها وبیماری‌ها و پیروزی اسلام و غلبه مستضعفین بر مستکبرین و ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار