کارخانه مخابراتی ایران (ITMC) برای تداوم فعالیت خود نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر از سوی مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی روند پیشرفت و اجرای پروژه‌های توسعه ارتباطات استان فارس در شیراز گفت: کارخانه مخابراتی ایران (ITMC) برای تداوم فعالیت خود نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر از سوی مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

ابراهیم عزیزی افزود: ظرفیت این شرکت در شیراز بسیار بیشتر است و اگر به این شرکت، کار واگذار شود و وزارت ارتباطات بخشی از نیاز‌های خود را از طریق این شرکت تامین کند می‌تواند فرصت‌های بیشتری را در کشور خلق کند.

او ادامه داد: اگر شیراز در کشور به عنوان قطب الکترونیک کشور شناخته شده به واسطه حضور کارخانه مخابراتی ایران (ITMC) و کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) بوده و در حقیقت این ۲ کارخانه شناسنامه استان فارس و شیراز در حوزه مخابراتی محسوب می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس اظهار داشت: آنچه که برای ITI اتفاق افتاد که منجر به تعطیلی آن شد سزاوار نبود و نباید چنین می‌شد، اما امروز باید مراقبت کنیم که ITMC نیز به سرنوشت ITI دچار نشود.

عزیزی تصریح کرد: کارخانه مخابراتی ایران ITMC در مقطعی چهار هزار و ۷۰۰ نیرو داشت که امروز تعداد نیرو‌های آن به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار