پورموسوی گفت: امیدوارم از کسانی که وعده ۵ میلیارد اعتبار برای صنعت نفت را می‌دادند و سرگرم سلفی گرفتن و شعار دادن بودند خبری شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شهرخودرو مشهد در نشست خبری اظهار داشت: جدا از بحث فنی، ما مشکلات زیادی داشتیم و به همین دلیل نمی‌توانم از عملکرد بازیکنانم در دیدار امروز و نتیجه‌ای که رقم خورد ایراد بگیرم. ما در نقل و انتقالات نیاز به تقویت و بازسازی داشتیم. ما به یک همدلی و پشتوانه نیاز داشتیم که این اتفاق رخ نداد. با بازیکنانی که نیاز داشتیم وارد مذاکره شدیم، اما نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. از لحاظ فنی تحلیل رفتیم و امیدوارم پس از تعطیلات،   از آقایانی که قول ۵ میلیارد اعتبار برای صنعت نفت را می‌دادند و سرگرم عکس سلفی انداختن و شعار دادن بودند، خبری شود. بازیکنان ما انتظار داشتند که در این چند روز بخشی از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند که این اتفاق رخ نداد.   امیدوارم بعد از عید وعده‌هایی که دادند را عملی کنند.

پورموسوی در خصوص ضعف تیمش در خط میانی و خط حمله گفت: بازیکنانی که قصد داشتیم آن‌ها را جذب کنیم، هافبک و مهاجم بودند. ما بازیکنان‌مان را رفاقتی گرفته‌ایم. بازیکنانی مدنظرمان بودند که اگر جذب می‌شدند، به روند رو به رشد تیم ما کمک می‌کردند، اما متاسفانه نتوانستیم آن بازیکنان را جذب کنیم. ۲، ۳ بازیکن دیگر هم گرفته‌ایم که امشب با آن‌ها قرارداد می‌بندیم و لیست‌مان را تکمیل می‌کنیم.

او با انتقاد از شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما امروز به شهرخودرو نباختیم، بلکه در فصل نقل و انتقالات باختیم. تاکنون پولی دریافت نکرده ایم. دوستان فقط قول می‌دهند و سلفی می‌گیرند. از هواداران صنعت نفت عذر‌خواهی می‌کنم که امروز نتوانستیم بازی را ببریم. عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر بر عهده من است و به عنوان سرمربی تیم این مسئولیت را بر عهده می‌گیرم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص ۱۲.۵  میلیاردی که قرار بود به حساب این باشگاه واریز شود، عنوان کرد: پرداخت این ۱۲.۵ میلیارد هیچ افتخاری ندارد، زیرا این پول ۲ ماه پیش به حساب نفت مسجد سلیمان واریز شده است. وزیر نفت در ابتدای سال اعلام کرد که این وزارتخانه با پرداخت ۲۵ میلیارد، از تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان حمایت می‌کند و ۱۲.۵ میلیاردی که به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز شد، از همین مبلغ بود. من فکر می‌کنم که این پول در آخر فروردین به حساب صنعت نفت واریز می‌شود.   پرداخت این پول آنقدر افتخار ندارد که دوستان پوستر بزنند و شعار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار