سالن اجتماعات گلستان شهدا با حضور مسئولان و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و مقامات استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ، صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۹ سالن اجتماعات گلستان شهدا که با هزینه‌ای بالغ بر ۱،۳۰۰ میلیارد ریال، با حضور استاندار و امام جمعه اصفهان، شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و مقامات استانی به بهره‌برداری رسید.

قدرت‌الله نوروزی در آئین بهره‌برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا همزمان با میلاد امام حسین و روز پاسدار اظهار کرد: تقارن روز پاسدار با افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدا خیر و برکت به همراه دارد؛ امیدواریم پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا مکانی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی، مذهبی باشد.

او افزود: مغازه‌ها و مجموعه‌هایی که سالن اجتماعات گلستان شهدا را در حصار خود آورده بودند آزادسازی شدند و برای تکمیل کار، باید آزادسازی‌ها تا خیابان سجاد ادامه پیدا کند تا از آنجا وارد عرصه بزرگ فرهنگی و فضای سبز زیبای گلستان شهدا شویم.

محمدرضا برکت مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با ابراز خوشحالی از افتتاح این پروژه، گفت: بهترین و بروزترین تاسیسات برای سالن اجتماعات گلستان شهدا تهیه شده و امیدواریم از این سالن استفاده بهینه انجام بشود.

علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به مسئولیت مسئولان دربرابر مردم، گفت: ما مسئولیت داریم که درست زندگی بکنیم و به اصفهانی بودن‌مان و اینکه همراهان شهدا هستیم افتخار بکنیم و مدیران باید تلاش بکنند که تخت فولاد بزرگ اصفهان و گلستان شهدا فضایی برای ارتباط بیشتر، با مردم بشود.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با اشاره به هنر‌های اصفهان بیان کرد: نظر ما براین بود که به جای سقف سازه‌ای این سالن، هنر اصفهان در اینجا نمایان بشود؛ البته کسی مقصر این موضوع نیست، اما باید به همت شهردار نقص‌های این مکان برطرف شود که جایی دیدنی از هنر اصفهانیان عزیز باشد.

عباس رضایی استاندار اصفهان، ضمن تشکر از تمامی افرادی که برای ساخت این مجموعه تلاش کردند، در پیرو صحبت‌های امام جمعه اصفهان گفت: این سالن با این مدل سقف هماهنگ نیست و باید این سازه در این مکان مقدس به سبک هنر اصفهانی اجرایی شود.

او با اشاره به بهره‌برداری از طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به اصفهان، گفت: یکی از مطالبات به‌حق برای مردم اصفهان، انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان بود که چند روز گذشته عملی شد و قدم‌های بزرگ و اساسی برداشته شد؛ امیدواریم که هرچه سریع‌تر با همدلی یکدیگر کاری کنیم که آب پایدار صنایع تامین شود و این آب صرفا برای صنایع مصرف شود.

در پایان استاندار اصفهان به‌همراه شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر آیین رونمایی از لوح یادمان سالن گلستان شهدا و همچنین رونمایی از کتاب لاله‌های آرامیده را انجام دادند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار